Monday 30 October 2017

Forex Akademi


3 Admda Forex i Renin. Forex Akademisi ile Forex in temellerini atn Hem de bilgisayar Bandan kalkmadan Tek yapmanz gereken akademiye Kayt olmak ve cretsiz dersleri dinlemek. cretsiz Forex Eitimi. Avrupa nn En yi Forex irketi seilen Global Banking und Finanzen Review tarafndan 2011 de yaplan deerlendirmede XTB nin uzmanlar Forex hakknda temel bilgi edinmenizi salyor. Forex Teknik Analiz Kursu. Forex Akademisi nde Temel Analiz den, dviz fiyatlarnn geleceini tahmin edebileceiniz Teknik analiz e kadar birok forex teknik analiz metodunu kolayca renebilirsiniz. cretsiz, internetten eitim. Forex Akademisi ile evinizden veya i Yerinizden eitimlere katln, bu interaktif Forex kursu ile Forex te para kazanmak iin gereken eitimi aln. Forex Eitim Programm. Forex e Giri Balang. lem Platformlar - xStation ve MetaTrader MT4.Temel Analiz ile verileri yorumlamak. Yorumlanan verilerle nasl ilem yaplr. Teknik Analiz deki Destek Diren nedir. Para kazandran Trend ler nasl bulunur.5 kademede gn ii alm-satm stratejisi oluturma. Pozisyon alrken doru yn nasl bulunur. Enflasyon ve sizlik verileri nasl yorumlanr. Risk ve Para Ynetimi ile kazanl yatrm yapma. lkelerin Merkez Bankas politikalar ve piyasaya Etkileri. leri Dzey PRO. EURUSD, USDTRY, GOLD ve Popler Forex Analizleri. Robot yazlm yapma ve ilem stratejileri oluturma. GANN ve Fibonacci kullanlarak nasl ilem yaplr. ndikatr kullanm ve strateji gelitirme. st dzey Ichimoku Analizi nasl yaplr. FOREX AKADEMS ile FOREX i RENMEYE BALAYIN. Herhangi bir seviyede yatrm bilgisi olan veya bu konuda hibir bilgi sahibi olmayan yatrmc adaylarnn katlarak 3 haftalk programm sonunda Forex temellerini edinmi bir yatrmc olabilirsiniz Forex e Giri Paketi, Orta Dzey Paket ve leri Dzey Pro Paket eklinde 3 farkl zorluk seviyesine sahip eitim paketlerinden Oluan Forex akademisi devam. XTB Menkul Deerler Hakknda. XTB Forex, dnyada 3 ktada 18 lkede faaliyet gsteren bir arac kurumdur XTB Avrupa nn En yi Forex irketi Global Banking und Finanzen Review tarafndan yaplan deerlendirmede seilerek byk bir baarya imza atmtr Dviz, altn, Benzin, Gm, dolar, euro ve birok finansal enstrmana XTB Forex ile yatrm yapabilirsiniz. YASAL UYARI Burada yer alan yatrm bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatrm danmanl kapsamnda deildir Yatrm danmanl hizmeti, yetkili kurulular tarafndan kiilerin risk ve getiri tercihleri ​​dikkate alnarak kiiye zel sunulmaktadr Burada yer alan yorum ve tavsiyeler ise genel niteliktedir Bu tavsiyeler mali durumunuz ile Risiko ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanlarak yatrm karar verilmesi beklentilerinize uygun sonular dourmayabilir Foreks kaldral alm SATM ve CFD fark Kontrat piyasas ilemlerin kaldral gerekletii bir yatrm piyasasdr Bu sebeple yksek seviyelerde kayplarla sonulanabilecek riskler tamaktadr Kaldral alm SATM ilemleri sonucunda kr elde edebileceiniz gibi zarar riskiniz de bulunmaktadr Foreks ve CFD ilemleri, yatrlan parann ​​tamamn kaybetme riski ierdiinden ihr yatrmc iin uygun olmayabilir Bu nedenle ilem yapmaya karar vermeden nce karlaabileceiniz riskleri tam olarak anladnzdan emin olunuz ve Gerektiinde uzmanlardan veya yetkili kurumlardan destek alnz 2016 Yl 4 eyrek Mteri Hesaplar Kar Zarar Oran 21 - 79 dur. XTB Trkiye Sermaye Piyasas Kurulu tarafndan yetkilendirilmi ve Sermaye Piyasas Kurulu Nonne Dzenlemelerine Tabi Olan Bykdere Caddesi Nr. 191 Apa Giz Plaza Kat 23 34394 Levent stanbul adresinde yerleik Geni Yetkili Arac Kurumdur. Terlebih dahulu saya memperkenalkan diri saya Nama saya Mohd Abd Fallah Abd Halim dan saya adalah Offizielles Einführungsvermittler IB Malaysia serta Gründer MyBelajarForex MBFx Kepakaran saya adalah melakukan urusan DEPOSIT, RÜCKNAHME, MENGANALISIS PASARAN MATAWANG serta seorang TRAINER FOREX yang berpengalaman sejak tahun 2007 serta memiliki SIJIL dari broker antarabangsa yang diiktiraf untuk mengendalikan seminar forex di Malaysia Dengan pengalaman luas yang saya miliki dalam bidang ini, sudah tentu banyak perkara yang akan saya kongsikan bersama unda di MBFx Akademie Dengan ini, unda tidak perlu menghabiskan masa bertahun-tahun dan Puluhan ribu ringgit untuk membuat kajian Apa anda hanya perlu lakukan adalah hadir ke kelas PERSONAL COACHING PC saya. Apa yang akan saya dedahkan didalam kelas PC adalah sesuatu teknik analisa yang EKSKLUSIF bagaimana menganalisis pasaran dengan cara yang betul yang selama ini mungkin und a tidak sedari, terlepas Pandang atau mungkin tidak mengetahuinya Segala apa yang diajar adalah merupakan pengalaman saya dalam arena handel Dengan menghadiri programm ini, saya yakin dan pasti selepas ini teknik handel und a akan berubah 360.Rahsia pendapatan 5 ANGKA Sebulan. Saya ingin kongsi satu rahsia dengan und a Adakah anda menyangka Untuk menjadi seorang forex trader berjaya, und ein memerlukan modal yang besar TIDAK Saya buktikan disini bagaimana saya menjana pendapatan 5 angka sebulan, dengan hanya bermodalkan akaun handel 3 angka sahaja Tak percaya Inilah kaedah Handel Yang saya amalkan selama ini Kaedah Handel Yang menjadi rahsia saya selama ini Bakal menjadi milik und a apabila anda menghadiri kelas PC. Jika anda ingin saya tunjukkan caranya, teruskan membaca INGAT Saya hanya dapat Membran Mereka yang bersedia KELUAR DARI ZON SELESA. Saya ceritakan kisah saya secara ringkas SIAPA SAYA suatu ketika dahulu. Saya dahulunya adalah seorang polis bantuan pengawal keselamatan dan Isteri saya, Pn Yatie adalah suri rumah Disebabkan pendapatan sebagai polis bantuan agak rendah terpaksalah saya bergantung dengan kerja Überstunden sehinggakan masa bersama keluarga sangat Kurang ditambah lagi hidup diperantauan Disebabkan ingin menambah pendapatan saya pernah membuat pelbagai kerja sampingan seperti mengambil upah membaiki peralatan elektrik Malah isteri juga berniaga kecil-kecilan dari rumah Malah saya pernah dihina majikan sendiri dengan diludah hanya kerana kesalahan kecil memakai pass keselamatan yang pudar akibat lama bekerja dibawah panas dan hujan Terasa diri begitu hina sekali kerana perbuatan majikan saya dikhalayak ramai Adakah kerana majikan saya bergaji RM15 , 000 sebulan lebih kurang berhak menghina saya sedemikian rupa Siapalah saya ketika itu hanya seorang pekerja yang paling bawahan mencari sedikit rezeki disebuah syarikat gergasi. Saya diuji lagi. Ketika saya mula stabil dalam handel forex dan sedang berkira-kira untuk berhenti kerja, saya sekali lagi Diuji Kali ini dengan rakan sekerja Ramai rakan sekerja bertanya kepada saya bagaimana mereka boleh turut sama dalam forex handel ini saya meminta mereka belajar dari asas, tetapi oleh kerana mereka agak lambat faham, maka mereka menanyakan jika terdapat kaedah lain selain dari handel Handbuch Saya telah mencadangkan kepada Mereka melanggan perkhidmatan EA kerana Secara kebetulan saya mengenali seseorang yang Telah menggunakan perkhidmatan EA tersebut Selama 2 tahun dan agak baik keuntungannya walaupun saya tidak berminat menggunakan EA Pada tahun pertama perjalanan EA tersebut agak baik sehingga membolehkan Mereka membuat Rückzug hampir setiap bulan Tetapi Pada tahun Kedua pergerakan pasaran yang agak Extremalsituationen Telah menyebabkan kegagalan EA tersebut dan mengakibatkan akaun Mereka mengalami kerugian Akibatnya Mereka semua Telah membuat tuduhan kononnya semua kerugian Mereka Telah masuk ke dalam poket saya walaupun Terang-Terang didalam Geschichte akaun menunjukkan akaun Rugi dalam pasaran dan bukannya dikeluarkan Secara senyap - Senyap tanpa pengetahuan Mereka semua telah sepakat meminta saya menggantikan kembali kesemua ablagerung mereka tanpa memikirkan bagaimana saya bersusah payah kuba membantu mereka sebelum ini. Begitulah antara suka dan duka yang terpaksa saya dan isteri lalui dari awal sehinggalah sekarang Namun saya tabahkan hati kerana saya tahu apa yang Orang lain tidak tahu iaitu ILMU saya didalam bidang forex ini. Alhamdulillah Kini impian kami menjadi kenyataan. Antara hasil terawal dari handel forex pada tahun 2010.Saya tidaklah kata kami KAYA Tetapi dari gambar yang und a lihat diatas, bidang forex handel ini memberi kami sedikit kebebasan Dari segi kewangan, masa bersama keluarga dan melancong walaupun didalam Malaysia Kesemua ini tidak datang bettel mudah Tentunya ia datang dengan cabaran, suka duka dan juga kos-kos tertentu Pendek kata pastinya ADA HARGA YANG PERLU DIBAYAR. Apa Yang und ein Tunggu Lagi, Semua bukti saya Telah tunjukkan kepada anda. Jangan lagi tunggu orang lain dah berjaya baru und a nak ikut Tapi itulah ayat yang selalu saya dengar Kau buat dululah, nanti kalau menjadi aku ikut Kenapa perlu begini Untuk berjaya, jangan takut rugi Jadikan setiap kerugian itu sebagai motivasi untuk lebih berjaya Semak dimana silapnya dan jangan ulangi lagi kesilapan tersebut Ini barulah tanda orang yang ingin berjaya Bukan hanya tunggu dan tunggu Anda tidak akan kemana-mana dan kekal ditahap yang sama sehingga bila-bila Pepatah ada mengatakan Jika ingin berjaya, ikutlah jejak orang yang berjaya. Sekarang Und a telah tahu kenapa anda perlu hadir seminar MASTER FOREX TRADING. Anda telahpun lihat bukti-bukti pendapatan 5 angka yang saya tunjukkan kepada und ein Jadi pada pendapat und ein berapakah yuran yang berbaloi untuk und ein mempelajari rahsia handel saya ini. RM8,000 Tidak, walaupun nilai sebenarnya Lebih dari itu jika und ein mengetahui rahsia handel ini RM6,000 Tidak, nilai ini masih tinggi kerana saya betul-betul ingin bantu unda RM4,000 Tidak, nilai ini terlalu mahal kepada mereka yang masih baru. Apa yang bakal tawarkan kepada anda pastinya sangat MENGEJUTKAN Hanya RM1800 sahaja Termasuk kelas ulangkaji yang UNLIMIT Jangan lepaskan peluang ini. Programm utama di MBFx Academy. PERSONAL COACHING PC Kelas PC merupakan Programm intensif menganalisis pasaran matawang Selepas menghadiri Programm ini para peserta dengan cepat akan dapat menganalisis pasaran dan membuat profit Dalam masa yang sama juga Dapat mengurangkan kerugian dan memaksimumkan keuntungan. Program PERSONAL COACHING PC Lokasi Shah Alam, Selangor Tarikh Perserta Boleh Memilih Dari Tarikh Yang Akan Diberi Masa 10 00 Uhr - 09:00 Uhr Status Pendaftaran Dibuka Sekarang Yuran RM1800.Sila Buil Bayaran Ablagerung Sebanyak RM800 Setela Mempersetujui Tarikh Yang Dipilih Peserta Manakala baki yuran RM1,000 perlu dibuat selewatnya sehari sebelum tarikh Programm bermula. Anda akan menerima E-RESIT setelah Ablagerung bayaran penuh dibuat. Makanan minuman ringan disediakan.1 Semua ini tidak akan berlaku jika unda tidak KOMITED untuk jadikan kali ini Wendepunkt hidup dan Kewangan und a.2 Saya tidak mempunyai magik untuk merubah kehidupan und a Kuasa magik yang sebenar adalah terletak pada tindakan diri und a untuk berubah dan dengan keizinannya Allah swt tetapi dia tidak akan mengubah apa-apa sekiranya kita tidak memulakan tindakan.3 Saya tidak menjanjikan bulan dan bintang Iaitu kekayaan tetapi saya akan bantu und ein menjana pendapatan Pendapatan yang konsisten dan semakin bertambah Insya Allah akan menjadi kekayaan.4 Tidak ada jaminan anda akan bebas kewangan sekiranya und a tidak menggunakan semua ilmu yang dipelajari dengan betul Anda mungkin akan buat silap tetapi dengan ilmu yang betul ia Akan mengurangkan risiko kesilapan und ein lebih cepat und a belajar dari kesilapan dengan ilmu yang diajar maka lebih cepat anda naik ketahap yang seterusnya.5 Jangan menyalahkan saya atau sesiapa sekiranya selepas 6 bulan und ein masih tidak berjaya kerana proses kejayaan setiap orang tidak sama dari segi emosi, tindakan Dan kuasa pemikiran Jika anda ikut semua strategi yang telah diajar Insya Allah kehidupan und a akan berada disuatu tahap yang berbeza dari sebelum ini. Sertai kelas PERSONAL COACHING PC sekarang. Terdapat 2 jenis akaun bank yang disediakan untuk memudahkan und a membuat pembayaran menyertai programm von MBFx Academy. Selepas membuat pembayaran und a boleh terus menghubungi pihak kami ditalian HOTLINE 019-9273157 untuk memberi butiran pembayaran. Pembayaran penuh perlu dibuat sebelum Programm bermula. Apa Kata Mereka. Yang Telah Hadir ke Programm MBFx Academy. SIAPA MENTOR AFM. Saya Seorang Trader Untergrund Lebih Suka Buat Duit Dengan Senyap Saya tidak suka dikenali, tidak perlu masuk TV, Akhbar, Radio dan sebagainya. Sudah 8 Lapan tahun lebih jadi Trader Forex seeluh masa, Saya boleh buat duit tanpa berjumpa sesiapa, mengambil Ablagerung, menipu orang lain, menelefon orang lain, menjual Barang, mesyuarat sana sini dan sebagainya. Ada orang tanya saya kalau boleh buat duit dalam senyap-senyap buat apa lagi susah-susah buat kelas, mengajar orang lain Memang mengajar orang lain ini menyusahkan dan buang masa tapi jawapan saya ialah ini tanggungjawab sosial saya Saya Mahu membantu orang lain berjaya secara senyap-senyap Sebab itu saya tidak mengambil pelajar ramai dalam satu kelas, saya hanya buat sekali dalam sebulan kalau ada permintaan. Ramai yang sudah saya bantu daripada budak kampung tiada sekolah, penganggur, sekolah tinggi tapi tiada kerja kini saya Gembira Melihat Mereka sudah berjaya dan mempunyai perniagaan sendiri Ramai juga Handel yang Selama ini tidak pernah Untung-Untung tapi selepas menyertai kursus saya Kini hampir TIAP hari boleh zurückzuziehen keuntungan. SAYA BEMINAT MENGIKUTI Kursus BAGAIMANA CARANYA MENYERTAI. Saya gelakkan undeinem datang dulu dalam Sesi Taklimat percuma Yang saya buat dari masa ke semasa di pejabat AFM. Dalam taklimat tersebut saya akan jelaskan apakah Forex, bagaimana cara bekerja, bagaimana kita ditipu atas nama Forex, bagaimana boleh untung, indikator yang digunakan, testimoni saya Mentor, Testimoni daripada pelajar-pelajar sebelum ini Taklimat ini adalah percuma sesiapa pun boleh datang Taklimat akan datang sila rujuk di laman sebelah kanan diatas sekali.

No comments:

Post a Comment